למה פיזיותרפיה?

פיזיותרפיה היא תחום פרא-רפואי מדעי ומבוסס מחקר העוסק באבחון, שיקום ומניעה של בעיות במערכת התנועה, בנוסף לשיכוך וטיפול בכאב. התחום עוסק בשיפור יכולות תפקודיות וטיפול בבעיות שריריות מפרקיות ובעיות עצביות.

ב PHYSIO360 כל מטופל יעבור הערכה ובדיקה אבחנתית מדוקדקת על מנת להתאים טיפול שלרוב יכלול טכניקות ידניות/ שחרור רקמה רכה במגוון גישות/ תרמותרפיה /שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ותוכנית אימון המתאימה לצרכיו האישיים.

השיפור נבדק ונמדד באופן עקבי על מנת להעניק למטופל את תהליך השיקום היעיל והמהיר ביותר ובכך להביא את המטופל לרמת התפקוד המרבית.

טיפולים מתקדים ע"י
אלקטרותרפיה

אלקטרותרפיה היא שיטת טיפול בה נעשה שימוש בזרמי חשמל על-ידי הנחת אלקטרודות באזור ספציפי כחלק מהטיפול הפיזיותרפי.

טיפולי מנואלי

הטיפול המנואלי הינו חלק חשוב בטיפול הפיזיותרפי השלם. סוג הטיפול נבחר בקפידה לאחר הבדיקה הפיזיקלית ועל פי האבחנה, ומטרתו להפחית כאב ולהגדיל טווח תנועה של מפרק מסויים.

חבישות רפואיות/טייפ קינזיולוגי

שיטת קינזיו טייפינג היא שיטת טיפול המיועדת להפחתת כאב הנובע מכל שיבוש במערכות השלד-שרירים-עצבים.

דיקור מערבי יבש/IMS

הדיקור המערבי היבש יעיל מאוד בטיפול בסינדרום כאב שריר המאופיין בנקודות טריגר המערב שרירים מכווצים קצרים ורגישים אשר גורמים לכאב מקומי ואף לכאב מושלך/מוקרן למקום מרוחק ממנו.

חינוך לבריאות

אורך חיים בריא הכולל התחלת פעילות גופנית הדרגתית וסדירה הינו הדרך המוכחת והטובה שיותר לשמירה על איכות חיים ללא הגבלות או כאבים.

תוכנית אימונים אישית

תוכנית שיקום ואימון אישית היא חלק בלתי נפרד מהטיפול הפיזיותרפי, הן לאחר פציעות והן בשיקום כאב כרוני.